Najważniejsze festiwale filmowe

0

Gałęzią sztuki, która w tempie błyskawicznym się rozwinęła jest bez wątpienia film.Ta dziedzina z prymitywnego i prostego poziomu, który prezentowała na początku wieku dwudziestego bardzo szybko przekształciła się w pełnoprawną sztukę. Efekty tej przemiany widać po liczbie festiwali, na których prezentuje się najważniejsze dzieła. W tym momencie mamy do czynienia z ich niesamowitą mnogością. Nie są to tylko niszowe wydarzenia, a o ich randze niech świadczy fakt, że filmy eventowe z takich festiwali są szeroko oglądane i komentowane. W poniższym zestawieniu pokażemy w jakich miastach odbywają się najważniejsze festiwale i je opiszemy.

Co jest ważne przy zakładaniu własnej firmy?

0

Posiadanie własnej działalności gospodarczej staje się coraz bardziej popularną formą zatrudnienia. Wiele osób traktuje samozatrudnienie jako alternatywę pracy na etacie. Niezależność, możliwość rozwoju oraz swoboda w podejmowaniu decyzji, to główne cechy, które decydują o założeniu własnego przedsiębiorstwa. Przed stworzeniem własnej firmy warto jednak zastanowić się czy biznes, którego chcemy się podjąć jej perspektywiczny oraz czy istnieje realne zapotrzebowanie na oferowane przez nas usługi. Z powodu niedostatecznego zbadania rynku wiele firm upada już w ciągu pierwszego roku istnienia. Zakładanie własnego biznesu wiąże się również z wieloma formalnościami. Niestety, dla wielu osób jest to bariera, która skutecznie zniechęca do założenia własnej działalności. Gdy dopracujemy koncepcję naszej firmy i upewnimy się, że znajdzie się dla niej miejsce na rynku, możemy przystąpić do działania.

Biuro dla IT

0

W ostatnich latach nowoczesne usługi mają coraz większe znaczenie w biznesie. Jednocześnie pojawiło się pytanie o to, jak powinno wyglądać biuro dla firm z branży IT. Przedstawiamy kilka rozwiązań i pomysłów.

Wybieramy program do fakturowania z opcją magazynu – poradnik dla przedsiębiorcy

0

Na polskim rynku pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, które oferują klientom wygodne zakupy bez wychodzenia z domu. Prowadzisz własny biznes online i szukasz nowoczesnych narzędzi, które ułatwią wystawianie faktur i kontrolowanie stanów magazynowych? A może dopiero planujesz założenie działalności? Sprawdź, czym należy kierować się przy wyborze odpowiedniego systemu.

Wynajęcie wózka widłowego – czy jest to opłacalne?

0

Wózki widłowe znacznie ułatwiają transport towarów w pracy produkcyjnej. Są podstawowym wyposażeniem magazynów, hal produkcyjnych i placów budowy. Jednakże zakup wózków widłowych to spory wydatek, który może nadmiernie obciążyć budżet firmy. Przedsiębiorcy, których nie stać na zakup widlaków, mogą skorzystać z alternatywnego rozwiązania, jakim jest wynajem wózków widłowych. Wśród zalet wózków widłowych można wymienić, m.in. funkcjonalność, a także szerokie zastosowanie. Natomiast ich wadą jest stosunkowo wysoka cena, która niejednokrotnie stanowi przeszkodę dla przedsiębiorców. Wyjściem z tej sytuacji jest skorzystanie z oferty wynajmu widlaków.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

0

Blisko połowa internautów robi zakupy w sieci, jest to ogromna liczba, patrząc że z roku na rok coraz więcej osób posiada dostęp do internetu i przekonuje się tańszych zakupów przez internet. Tylko jak przyciągnąć tych klientów na tyle skutecznie aby pozostali i dokonali zakupów? Nie jest to oczywiste i proste, ale wymaga od nas zaangażowania, tak jak w prawdziwym biznesie – nie ma reklamy samoistnej.

A więc jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

 

Zmniejsz swój asortyment

Klienci poszukujący konkretnych produktów często poszukują konkretnych rozwiązań. W momencie kiedy posiadają do wyboru zbyt wiele podobnych rozwiązań w podobnej jakości i cenie często nie decydują się od razu na zakupy, a zdezorientowani opuszczają sklep w poszukiwaniu opinii – to może sprawić, że ten klient nie wróci i skorzysta z oferty innego sklepu internetowego.

Jak dobierać asortyment do swojego sklepu? Analizą, sprawdź po które produkty konsumenci sięgają najczęściej i proponuje je. Pozostałe usuń z oferty, dzięki takiemu rozwiązaniu unikniesz sytuacji kiedy klient odchodzi bez podjęcia decyzji o zakupie. Ewentualnie jeżeli chcesz zachować część swojego asortymentu skonfiguruj go na zasadzie kontrastów. Zestaw produkty o różnych cenach i jakościach, a klient wybierze produkt na który go stać i jest o określonej jakości.

Wprowadź filmy wideo

Klienci nie tylko lubią opisy i dobrej jakości zdjęcia, ale coraz częściej lubią w ofercie zobaczyć także produkt na filmie, który opisuje jego wygląd oraz prezentuje możliwości na krótki filmie. Klienci też coraz częściej preferują film jako przedstawienie oferty zamiast czytania wielu linijek tekstu przekazującego to samo – obecnie internauta stał się znacznie bardziej wygodny. Tym nowoczesnym sposobem prezentowania produktów zwiększysz sprzedaż w sklepie internetowym.

Stosuj cross i up sell

Obie techniki sprzedaży często pomagają w zwiększaniu sprzedaży w sklepach on line i są często stosowane nie tylko w sklepach internetowych, ale bardzo często w stacjonarnych biznesach. Cross sell to metoda polegająca na proponowaniu innych produktów, które są w jakimś stopniu powiązane ze sobą. Dla przykładu kupując smartfona często poszukujemy do niego karty pamięci, czy etui chroniącego przed uszkodzeniami.

Natomiast up sell to oferowanie innego droższego rozwiązania, niż takie którym klient jest zainteresowany. Dla przykładu jeżeli interesujemy się telewizorem ze średniej półki cenowej, proponujemy troszkę większy droższy model lub model z wyżej półki.

Niech cię polubią

Wiarygodność, czy też zaufanie do naszego sklepu internetowego jest bardzo ważna, dlatego też wielu klientów przez zakupem w konkretnym sklepie przegląda opinie innych użytkowników najczęściej poszukując informacji na różnego rodzaju forach internetowych. Co ciekawe, wielu klientów przekonuje się do samego zakupu kiedy na naszej stronie internetowej znajdują się realne recenzje i opinie innych użytkowników, którzy skorzystali z oferty sklepu lub zakupili dany produkt.

Nie daj klientowi opuścić strony z pełnym koszykiem zakupów

Najczęstszymi przyczynami porzucenia już gotowego zamówienia jest niespodziewanie duży koszt dostawy lub sposób płatności, który jest dla nas niewygodny. Nie pozwól aby klient był zaskoczony czy to dużymi kosztami czy też metodami płatności. Staraj się zniwelować te niedogodności i poszukaj takich form dostawy które będą dla klienta najtańsze oraz zaopatrz się w odpowiednie systemy płatności, tak aby każdy klient miał możliwość wyboru płatności.

Przedstawione metody bez wątpienia pozwolą nam na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. Jedna powinniśmy pamiętać, że rynek się zmienia i musimy dostosowywać się do panujących obecnie trendów inaczej czy na to nasza oferta, czy funkcjonalność okażą się na tyle przestarzałe, że nas sklep będzie nieatrakcyjny dla potencjalnego klienta.

Jaki system sklepu internetowego wybrać?

0

 

Wirtualna sprzedaż e-commerce rozwija się i ulega ciągłym przemianom. Kiedy podejmujemy decyzję o rozpoczęciu swojego e-biznesu i sprzedaży różnych produktów musimy być gotowi przede wszystkim na zmiany. Zmieniają się trendy oraz to w jaki sposób pozyskiwani są klienci naszego e-biznesu. Ciągle pojawiają się nowe kanały, a te które stały się niepopularne odchodzą w zapomnienie. Warto za takimi trendami podążać i stosować się do nowych zmian. Tak aby dostosować się do klienta, a nie klient dostosował się do naszego sposobu reklamy. Do tego należy dodać, że podczas wszystkich zmian od samego początku budujemy wizerunek, zaufanie klientów oraz renomę dzięki której klienci powracają do naszego sklepu i polecają go innym użytkownikom. Internet to medium, które współgra z życiem rzeczywistym, a tym samym jest elementem nierozłącznym naszej codzienności.

Jaki system sklepu internetowego wybrać?

Coraz częściej ze względu na brak czasu, dostępność oraz znacznie niższą cenę sięgamy do zakupów w sieci poprzez sklep internetowy. Dlatego też wiele firmy decyduje się na prowadzenie swojej firmy wyłącznie w internecie skupiając swoje siły i finanse przeznaczone na reklamę właśnie na sklepie internetowym. A do jego prowadzenia potrzebny jest system sklepu internetowego.

Określ cele

Sklep internetowy pozwala na prezentowanie produktów przez cała dobę 7 dni w tygodniu, bez względu na okres świąteczny. Dodatkowo nasza oferta prezentowana jest także w innych krajach co sprawia, że naszą działalność nie musimy ograniczać do regionu czy samej Polski, a docieramy swoją ofertą do każdej osoby, która poszukuje konkretnego produktu – oczywiście o ile właściwie reklamujemy nasz sklep internetowy.

Zanim rozpoczniemy zakładanie sklepu internetowego powinniśmy wnikliwie przeanalizować rynek, zapotrzebowanie, klienta docelowego oraz co istotne także konkurencję. Wszystkie wyniki dadzą nam pełniejszy obraz tego, jak wygląda rynek a tym samym pozwoli to nam na określenie wszystkich celów jakie musi spełniać nasz sklep internetowy. To pozwoli wybrać odpowiedni system sklepu internetowego.

Jak powinien wyglądać Twój sklep

Warto zadać sobie bardzo istotne pytanie po przeprowadzeniu analizy rynku jak ma wyglądać nasz sklep internetowy. Jakie funkcje powinien posiadać aby nasza sprzedaż nie była tylko efektowna, ale co istotne cały proces zakupów był dla klienta intuicyjny i bardzo łatwy. Dzięki odpowiedniej intuicyjnej obsłudze znacznie wzrośnie nasza sprzedaż, a tym samym procent osób które zrezygnują z zakupu ze względu na komplikowany dla nich sposób będzie praktycznie niewielka i będzie bardziej wynikła z problemów technicznych po stronie klienta, niż po stronie samego sklepu.

Oprogramowanie sklepu nie musi być płatne

To mit, że to co najlepsze jest drogie. Zwłaszcza w przypadku oprogramowania sklepu internetowego. Na rynku istnieje wiele systemów sklepowych, które są darmowe a posiadają naprawdę ogromne możliwości konfiguracji. Co ważne takie sklepy przy odpowiednim skonfigurowaniu są równie niezawodne co ich płatne odpowiedniki.

Zainwestuj w płatne oprogramowanie

Kiedy pośród konkretnych konfiguracji nie znajdziemy odpowiedniej funkcjonalności pośród darmowych systemów, warto rozejrzeć wśród płatnych systemów. Na polskim rynku istnieje kilka bardzo dobrych płatnych systemów sklepów internetowych, ale w większości polecanych rozwiązań znajdziemy system shopper, który na rynku Polski od wielu lat jest niekwestionowanym liderem.

Wybór systemu sklepu internetowego nie jest łatwy, ale każdy nasz wybór w tym przypadku powinien być poparty naszą analizą rynku, ponieważ to rynek zweryfikuje nasz wybór, nasz wygląd sklepu i funkcjonalność jaką posiada nasz sklep internetowy.

Co zrobić ze starym komputerem?

0

W dzisiejszych czasach praktycznie w każdej rodzinie jest komputer, nieważne jak wiekowy, ale zapewnia nam podstawowy dostęp do takich rzeczy jak internet, programy biurowe, czy minimum rozrywki. Oczywiście w pewnym momencie czasu, każdy komputer staje się zbyt wolny. Jego możliwości zwyczajnie nie wystarczają nam, i użytkowanie takiego komputera ze względu na coraz bardziej rosnące zapotrzebowanie na szybkość czy to przy grach, czy to przy zwykłych stronach internetowych rośnie. A wraz ze wzrostem zapotrzebowania na procesor, pamięć ram czy wartę graficzną nasz komputer staje się coraz wolniejszy, aż w pewnym momencie uruchomienie zwykłej strony internetowej staje się dla nas koszmarem. Ale czy faktycznie warto wyrzucić stary komputer, może jest jakiś sposób aby go wykorzystać? Tak, są sytuacje kiedy starzy komputer znajdzie zastosowanie, i nie są do tych celów potrzebne najnowocześniejsze komputery o dużej mocy obliczeniowej.

Co zrobić ze starym komputerem?

Sprawdź inny system komputerowy

Dobrym pomysłem na przyspieszenie komputera, lub po prostu przetestowanie innego systemu komputerowego jest zainstalowanie na przykład kompilacji linuksa jaką jest Ubuntu. Jest to jedna z ciekawszych dystrybucji Pingwina, która swoim wyglądem i interfejsem jest czymś pomiędzy systemem Windows, a systemem OS. Co ciekawe, mimo że system jest darmowy oferuje szeroką funkcjonalność i ma naprawdę niskie wymagania sprzętowe do prawidłowego działania, a tym samym obsługiwania multimediów czy stron internetowych.

Eksperymentuj z zagrożeniami

Zawsze dbałeś o bezpieczeństwo swojego komputera, o wszystkie zgromadzone dane, może warto przetestować różne rozwiązania, i sprawdzić na własnej skórze ile faktycznie dają dane zasady bezpieczeństwa. Bez wątpienia będzie to dla nas prawdziwa przygoda, która może okazać się dla nas bardzo ciekawą lekcją, ponieważ dojdziemy do wielu ciekawych wniosków po zakończeniu takiego eksperymentu.

Przetestuj ekstremalne sytuacje

Czasami zastanawia się, co stanie się kiedy maksymalnie obciążysz komputer, a procesor stanie niemal w płomieniach? Przetestuj go! Sprawdź do jakich ekstremalnych sytuacji możesz doprowadzić swój procesor, pamięć ram, kartę graficzną czy też dysk twardy. Sprawdź swój stary wysłużony komputer w morderczych testach co faktycznie może się stać ,kiedy nie dbasz odpowiednio o swój sprzęt.

Zbuduj sieć

Kiedy posiadasz dwa komputery możesz zbudować domową sieć, a co za tym idzie zbudować maszynę, która nie tylko będzie za darmo zapewniała Tobie dostęp do własnego serwera przez którego możesz wysyłać e-maile, stworzyć stronę internetową, czy też udostępniać pliki przez protokół ftp. Dodatkowo dzięki starszemu komputerowi możesz stworzyć mały serwer gier do starszych tytułów w które tak bardzo uwielbiasz grać, a chciałbyś wprowadzić własne zasady na serwerze.

Stwórz własny monitoring

Starszy komputer może być idealnym rozwiązaniem do stworzenia monitoringu czy to wokół domu, sklepu, czy na niewielkim osiedlu. Dzięki podłączeniu kilku kamer internetowych, zainstalowaniu i skonfigurowaniu odpowiedniego oprogramowania nasz stary komputer może być wspaniałym centrum zabezpieczenia nas przed potencjalnymi zagrożeniami, czy też osobami które chcą wtargnąć na niedozwoloną przestrzeń.

Jak widać na powyższych przykładach, możemy starszy model komputera wykorzystać na naprawdę kilka ciekawych sposób, czy tym nie wydając pieniędzy na inny sprzęt- więc tak naprawdę oszczędzamy. Oczywiście niektóre rozwiązania typu serwer nie są dla komputerów typu laptop, i dla szerszego spektrum zastosowań bardziej nadaje się komputer stacjonarny, jednak bez wątpienia laptop będzie idealnym rozwiązaniem właśnie do samych testów.

Sposoby na dobrą reklamę

0

Otwierając firmę przedsiębiorca staje przed trudnym wyzwaniem, wyzwaniem jakim jest reklama i promocja firmy. Początki przeważnie bywają trudne, co przeważnie związane jest z niewielkim budżetem jakim dysponują nowi przedsiębiorcy. Emocja reklam w radiu, czy spot reklamowy w telewizji kosztuje bardzo dużo, na co z reguły mogą pozwolić tylko duże firmy i korporacje. Istnieje jednak, kilka ciekawych sposobów na promocję firmy za niewygórowane pieniądze. Jakie to są sposoby na dobrą reklamę? Odpowiedzi powinniśmy szukać najczęściej u źródła, czyli w internecie, gdzie serwisy społecznościowe i fora internetowe dostarczają miliony ciekawych informacji od milionów użytkowników. To właśnie na internecie powinniśmy przede wszystkim skupić swoja uwagę, pozwoli nam to nie tylko dotarcie do bardzo dużej grupy odbiorców, ale także dzięki tanim i spersonalizowanym reklamom tanio dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Jakie to są sposoby na dobrą reklamę

Zainwestuj w stronę internetową

Tak jak w rzeczywistości i kontaktach w cztery oczy najważniejsze jest zaprezentowanie siebie i firmy którą się reprezentuje, tak i w internecie najważniejsze jest zaprezentowanie firmy. To strona internetowa w naszym imieniu reprezentuje firmę, a tym samym powinno wykazywać nie tylko profesjonalizm, ale co istotne wykazywać się nowoczesnym podejściem do rynku, zawierać wszystkie niezbędne informacje potrzebne podczas pierwszego kontaktu, oraz co istotne – komunikować się z nami w prawidłowy i zrozumiały dla drugiej osoby sposób. Możemy mieć przepiękną stronę internetową, jednak jeżeli poruszanie się po niej i uzyskiwanie informacji sprawia użytkownikom kłopoty – mamy poważny problem i powinniśmy jak najszybciej zająć się tym tematem.

Wejdź w interakcję z użytkownikiem

Portale społecznościowe pozyskują coraz więcej użytkowników. W dzisiejszych czasach prócz strony internetowej, niemal każda firma powinna mieć swój kanał w serwisach społecznościowych pozwalający na komunikację między firmą a klientem. Użytkowanie portali społecznościowych jest darmowe, przez co bardzo łatwo możemy odpowiedzieć na wszelkiego rodzaju pytania od użytkowników, a także zweryfikować ich opinię na temat użytkowania danego produktu czy też oceny skorzystania z danych usług firmy. Bardzo istotne jest docieranie w serwisach społecznościowych do konkretnych i spersonalizowanych grup docelowych, pozwoli to na maksymalne wykorzystanie spektrum serwisów społecznościowych.

Podziel się wiedzą

Prowadząc firmę specjalizującą się w określonej dziedzinie, warto zainteresować się wszelkiego rodzaju formami internetowymi. Użytkownicy tak forów nie tylko są potencjalnymi klientami naszej grupy docelowej, ale co istotne dostarczą nam wielu ciekawych informacji na temat naszej branży. A dodatkowo i my sami będziemy mogli udzielić pomocy innym użytkownikom poszukujących nurtujących odpowiedzi w danej dziedzinie – akurat w tej w której działa Twoja firma i to Twoja firma może rozwiązać te problemy. Pomaganie innym użytkownikom bezpłatnie w internecie nie tylko może sprawi, że dany klient będzie zainteresowany oferta naszej firmy, ale dzięki odpowiednim zabiegom może sprawić, że wielu potencjalnych klientów może postrzegać nas jako ekspertów w danej dziedzinie. I nie tylko zgłaszać się z każdym problemem, ale także promować bezpłatnie naszą firmę, polecając naszą osobę, lub usługi naszej firmy.

Ogromny potencjał drzemie w internecie. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak potężne jest to medium i jak wiele dla siebie i naszej firmy możemy zrobić. Warto otworzyć się na nowe możliwość i dostrzec potencjał drzemiący w nowych technologiach.

Organizacja eventów – Euro M Agencja Public Relations

0

Agencja Euro M istnieje na rynku od 2000 r. W ciągu tego czasu przygotowaliśmy wiele spotkań dla polskich i międzynarodowych firm. Mamy duże doświadczenie w organizacji różnego typu uroczystości firmowych: otwarć nowych zakładów, obchodów rocznic, jubileuszy, a także spotkań integracyjnych, pikników pracowniczych, spotkań promocyjnych.

Organizując dane wydarzenie zarządzamy zespołami złożonymi z kilkunastu do kilkudziesięciu osób, reprezentujących różnorodne profesje. Planowanie, organizacja i realizacja eventów przebiega wg wypracowanych i sprawdzonych metod. Pozwala nam to panować nad każdym etapem zlecenia i osiągać zamierzony efekt.

Organizacja eventów i imprez firmowych

Nasze usługi od planowania do ich zakończenia prowadzone są w sposób kompleksowy i bardzo profesjonalny, ponieważ zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów, a także chcemy, aby z chęcią do nas wracali. U nas mogą Państwo zorganizować niesamowite przyjęcie, imprezę firmową, imprezę plenerową bez obaw, że coś przeoczymy lub nie zrealizujemy.

Ważne chwile należy celebrować, a to dodatkowo najlepsza okazja do spotkania się i wymiany doświadczeń, rozmów, komunikacji i najnowszych idei wśród pracowników. Dla nas liczy się dobra zabawa i zadowolenie każdej pojedynczej osoby.

Duże doświadczenie organizatorów

Mamy doświadczenie w prowadzeniu imprez na kilka osób, a także na parę tysięcy. Z nami nikt nie będzie się nudził, ponieważ dbamy o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół.

Poznaj naszą pełną ofertę i skorzystaj z możliwości przeprowadzenia hucznej imprezy, która zostanie zapamiętana na długie lata. Zapraszamy na http://www.euro-m.pl i kontaktu telefonicznego (+48 71) 396 80 50. Podpowiemy jakie rozwiązania wybrać, aby najlepiej dopasować je pod kategorię imprezy.

ZOBACZ TEŻ