Na polskim rynku pojawia się coraz więcej sklepów internetowych, które oferują klientom wygodne zakupy bez wychodzenia z domu. Prowadzisz własny biznes online i szukasz nowoczesnych narzędzi, które ułatwią wystawianie faktur i kontrolowanie stanów magazynowych? A może dopiero planujesz założenie działalności? Sprawdź, czym należy kierować się przy wyborze odpowiedniego systemu.

Sprawnie zarządzaj sprzedażą

Nowoczesny program do wystawiania faktur z opcją magazynu pozwoli Ci na szybkie i sprawne zarządzanie procesem sprzedaży na każdym jego etapie. Oprogramowanie powinno przede wszystkim zawierać moduły, odpowiadające za wprowadzanie faktur dokumentujących zakup towarów, weryfikowanie stanu produktów znajdujących się w magazynie, a także ewidencjonowanie zakupów według stawek VAT. Pracę sklepu internetowego lub firmy produkcyjnej ułatwi także moduł umożliwiający kompletowanie produktów z kilku towarów – wówczas na fakturze pojawia się tylko jedna pozycja. Nie można oczywiście zapominać o integracji programu ze sklepem internetowym – np. tworzonym na platformie Shoper.

Definiuj własne szablony

Przykładem programu spełniającego wszystkie powyższe kryteria jest system Faktura Small Business HANDEL. Oprogramowanie pozwala nie tylko na wystawianie dokumentów z jednoczesnym kontrolowaniem stanów magazynowych, ale także definiowanie własnych szablonów i faktur cyklicznych, tworzenie kartotek klientów i transakcji, pobieranie danych klientów z Głównego Urzędu Statystycznego czy szybkie wysyłanie dokumentów za pośrednictwem poczty e-mail. Program pozwala też na pracę wielostanowiskową, wystarczy wykupić dodatkową licencję. Dzięki temu zarządzanie sklepem może odbywać się z dowolnego miejsca na świecie. Prowadzisz interesy z zagranicznymi kontrahentami? Bardzo przydatna okaże się funkcja wystawiania faktur w obcej walucie – EUR, USD, GBP lub innych.

Szybki dostęp do raportów

System Faktura Small Business HANDEL współpracuje też z urządzeniami, które codziennie wykorzystuje wiele podmiotów prowadzących sprzedaż online. Chodzi tu przede wszystkim o czytniki kodów kreskowych i drukarki fiskalne marek PosNET, Innova i Elzab. Program pozwala także uzyskać dostęp do specjalnego modułu archiwizującego dane, co umożliwia ich odzyskanie w razie awarii. Bardzo przydatna okazuje się również możliwość generowania przejrzystych raportów sprzedaży, a także uzyskanie dostępu np. do ewidencji sprzedaży VAT i zakupów, raportu ilościowego czy statystyk dotyczących nieuregulowanych należności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here