Najdroższe limuzyny świata

0
Najdroższe limuzyny świata

Limuzyny to najbardziej luksusowe samochody na rynku. Luksus sporo kosztuje, więc takie samochody rzadko widzi się na ulicach, bez wątpienia jednak od razu zwracają one na siebie całą uwagę. Co czyni je tak wartościowymi egzemplarzami?

Zarządzanie flotą prostsze niż kiedykolwiek

0
Zarządzanie flotą prostsze niż kiedykolwiek

Prowadzenie firmy lub dużego przedsiębiorstwa to bez dwóch zdań trudne zadanie, które wymaga doświadczenia, umiejętności i przede wszystkim zastosowania odpowiednich narzędzi. Wielu przedsiębiorców nie chce stale inwestować w nowe narzędzia i produkty, zapominając tym samym o tym, że zakup niektórych systemów lub aplikacji pozwoli generować dodatkowe oszczędności i usprawni wiele procesów.

Przykładowo zarządzanie flotą pojazdów to skomplikowana czynność, która wymaga pracy wielu specjalistów do spraw planowania itp. Jeśli firma jest naprawdę duża i realizuje wiele zleceń dla klientów jednocześnie, ciężko w ciągu jednego zebrania przeanalizować raporty i dokładnie rozplanować dalsze czynności na kilka miesięcy w przód.

Co, jeśli powiemy Ci, że to wcale nie musi być skomplikowane i możesz cały proces usprawnić? Na pewno przełoży się to na ilość roboczogodzin i ewentualne nadgodziny. Dodatkowo Twoi specjaliści będą mogli zająć się innymi sprawami, dzięki czemu działalność będzie działać wydajniej i prężniej. Co należy zrobić, by ułatwić zarządzanie flotą?

Czujniki i akcesoria w samochodach

Żeby otrzymać wszystkie dane na odbiorniku, którym w tym wypadku jest komputer z oprogramowaniem, w pierwszej kolejności należy koniecznie zamontować w pojeździe nadajnik. Do niego z kolei muszą chodzić niezbędne dane, które zostaną przetworzone i przekazane dopiero do weryfikacji głównym interesantom.

Zarządzanie flotą nie może być wydajne bez takich danych jak:

  • szczegółowe informacje, kiedy auto było w ruchu,
  • kto go eksploatuje,
  • ile kilometrów przejechał w konkretnym czasie,
  • ile benzyny spalił,
  • ile wynosi spalanie na konkretnych odcinkach,
  • ile czasu zajęło kierowcy przejechanie z punktu startowego, do miejsca docelowego.

Czujniki spalania, prędkości, ilości benzyny i położenia są oczywiście w tym wypadku niezbędne. Warto więc zapoznać się z pełną ofertą profesjonalnym firm, które zajmują się montażem takich systemów zarządzania flotą.

Aplikacje komputerowe i oprogramowanie

Gdy dane zostaną zebrane w nadajnikach, muszą zostać przekazane dalej. Oczywiście niezbędne jest do tego celu oprogramowanie komputerowe, które przetworzy otrzymane informacje. W ten sposób zarządzanie flotą nie tylko będzie możliwe, ale stanie się również wydajne i efektywne. Większość zaawansowanych aplikacji jest w stanie samodzielnie wygenerować raport, bez udziału osób trzecich. Jest to bardzo wygodna funkcja, ponieważ odbiorcy otrzymują wygodnie przedstawione dane, z których mogą skorzystać przy analizie.

Co to są metatagi, metadiscription i w jakim celu się je stosuje

0
Co to są metatagi, metadiscription i w jakim celu się je stosuje

Osoby na co dzień zajmujące się pozycjonowaniem, a także webmasterzy budujący witryny internetowe doskonale wiedzą jak ważne są meta tagi oraz tak zwane meta description. Nie wszyscy jednak muszą się znać na budowaniu stron i e-sklepów. Dlatego w przypadku, gdy zostaniemy poproszeni o podanie meta tagów oraz meta description warto wiedzieć o co tak naprawdę chodzi. W tym artykule przedstawiamy nie tylko informacje na temat tych wyrażeń, ale także podpowiadamy dlaczego są one tak ważne.

Specjalistyczne meble do przechowywania materiałów i substancji niebezpiecznych

0
Specjalistyczne meble do przechowywania materiałów i substancji niebezpiecznych

Wszelkie materiały niebezpieczne, do których należy między innymi broń i amunicja, a także różnorodne substancje chemiczne, w tym łatwopalne, muszą być przechowywane w specjalnie do tego celu przeznaczonych meblach. Należą do nich atestowane szafy i sejfy, które mają uniemożliwić osobom niepowołanym dostęp do tych przedmiotów. Ich zadaniem jest także ochrona mienia znajdującego się wewnątrz. Dlatego, decydując się na posiadanie materiałów niebezpiecznych, w pierwszej kolejności należy zaopatrzyć się w odpowiedni mebel.

Szafy na broń

Broń i niezbędna do niej amunicja jest jednym z przedmiotów, które wymagają dostosowania pomieszczenia do ich przechowywania. Zarówno w prywatnych domach, jak i w firmach lub instytucjach, które mogą ją przechowywać, wymagane jest posiadanie szafy na broń, zgodnej z polskimi i europejskimi normami.

W ofercie sklepu FX Meble dostępne są certyfikowane szafy na broń w klasie S1, zgodne z normą IMP ‐ KT/101/IMP/2004(6). Zostały wykonane z wysokiej jakości stali i są wyposażone w atestowane zamki (kluczowe, szyfrowe lub elektroniczne). Szafy dostępne są w różnych rozmiarach i posiadają szereg półek, umożliwiających wygodne przechowywanie posiadanej broni oraz amunicji. Szafy są ciężkie i stabilne, dzięki czemu nie jest możliwe ich przewrócenie. Atutem niektórych modeli jest wyposażenie w dodatkową skrytkę, pozwalającą na przechowywanie np. ważnych dokumentów.

Sejfy

Sejfy mogą być wykorzystywane do ochrony mienia przed kradzieżą lub nieupoważnionym wykorzystaniem. Stalowe sejfy wykonane w klasie S1 i posiadające certyfikat są alternatywą dla szaf pancernych i również mogą posłużyć do przechowywania w nich broni i amunicji.

Sejfy mogą być wykorzystane także do przechowywania w nich kosztowności lub ważnych dokumentów, dzięki czemu sprawdzają się doskonale zarówno w firmach, jak i domach prywatnych. Ich grube ściany i zwarta budowa, w tym ciasne dopasowanie drzwiczek do ścianek, uniemożliwiają włamanie, również przy użyciu łomu. Trzy rodzaje zamków chronią z kolei drzwiczki przed otwarciem.

Szafy na chemikalia

Substancje chemiczne to kolejny rodzaj materiału, który powinien podlegać specjalistycznej ochronie. Dostęp do niego osób trzecich może spowodować wypadek groźny dla zdrowia i życia albo uwolnienie substancji do środowiska. W przypadku materiałów łatwopalnych istnieje niebezpieczeństwo, iż mogłoby dojść do niego w skutek nieprawidłowego przechowywania lub przypadkowego rozlania.

Z tych powodów sklep FX Meble oferuje swoim klientom szafy na chemikalia, które stanowią dla nich odpowiednie zabezpieczenie. Wykonane są z odpornego metalu pokrytego warstwą ochronną, np. ocynkowaniem. Szafy wyposażone są w półki typu wanienki, które stanowią ochronę przed wylaniem się substancji poza obręb szafy. Specjalne otwory wentylacyjne pozwalają na przepływ powietrza i chronią przed nagromadzeniem niebezpiecznych oparów. Dzięki tak skonstruowanym szafom substancje chemiczne, jak również osoby przebywające w pobliżu, są w pełni chronione.

Serwer VPS w małej firmie

0
Serwer VPS w małej firmie

Mała firma zwykle nie może sobie pozwolić na rozwiązania IT, z których korzysta duże przedsiębiorstwo. Jednak i mały przedsiębiorca potrzebuje czasami serwera, który poradzi sobie z obciążeniem sezonowej sprzedaży.

Jak wykorzystywane w transporcie są kurtyny termoizolacyjne?

0
Jak wykorzystywane w transporcie są kurtyny termoizolacyjne?

Przestrzeń ładunkową w samochodach dostawczych i ciężarowych można podzielić na wiele stref przy użyciu odpowiednich narzędzi. Zalicza się do nich między innymi kurtyny termoizolacyjne. Jednak mają one o wiele więcej cech użytkowych, które sprawiają, że pozwalają na kreowanie odpowiednich warunków przewozu dla różnego rodzaju produktów. Sprawdźmy, czym właściwie są kurtyny termoizolacyjne i w jaki sposób oraz gdzie są one wykorzystywane?

Środek transportu dopasowany do potrzeb weselników

0
Środek transportu dopasowany do potrzeb weselników

Organizacja wesela stanowi przedsięwzięcie skomplikowane, zwłaszcza jeśli jest to tradycyjne, polskie wesele trwające co najmniej dwa dni, na które zjeżdża się rodzina i przyjaciele z całej Polski, a nawet spoza granic naszego kraju. Młoda para wraz z rodzicami musi wówczas wejść na szczyt swoich logistycznych umiejętności, aby zapewnić gościom komfortowy transport. Leży to w dobrym tonie i jest mile widziane przez weselników. Jak zatem to zorganizować?

Jak szybko wziąć kredyt przez internet? Eksperci odpowiadają na Twoje pytania

0
Jak szybko wziąć kredyt przez internet? Eksperci odpowiadają na Twoje pytania

Pewnie wolelibyśmy unikać kredytów, ale czasami trudno oszczędzić na cos, co chcemy kupić i co jest nam potrzebne. Ponadto wypadki również się zdarzają i trzeba wyremontować kuchnię po zalaniu lub kupić nowy samochód, gdy stary się zepsuł. W takich sytuacjach szukamy atrakcyjnych opcji kredytowych, a najłatwiej wnioskować o kredyt przed internet. Jak to zrobić?

Czym jest kredyt przez internet?

Kredyt przez internet to kredyt konsumencki, który bierze się za pośrednictwem witryny banku. Na podstawie zawartej z nami umowy bank zobowiązuje się do udostępnienia określonej kwoty pieniężnej na pewien czas. Obowiązkiem kredytobiorcy jest wykorzystanie otrzymanych środków zgodnie z ich przeznaczeniem (czyli na konsumpcję), określonym warunkami umowy oraz do ich zwrotu w określonym terminie wraz wynagrodzeniem dla banku, którego wysokość również jest określona w umowie. Jest to produkt bezpieczny, a wszelkie opłaty związane z jego wzięciem są, podobnie jak w przypadku tradycyjnego kredytu, ściśle określone przez bank i znamy je przed zawarciem umowy. Musimy pamiętać, że kredyt przez internet zazwyczaj udzielany jest na niższe kwoty i krótszy okres czasu. Ponadto ma, jak w przypadku standardowych kredytów, ustalony poziom oprocentowania i prowizji – spłacany jest również w miesięcznych ratach. Proces kredytowy jest bardzo uproszczony.

Jak wnioskować o kredyt przez internet? Jak przebiega procedura?

Kredyt przez internet weźmiemy szybko i bez problemów. Wystarczy bowiem komputer z dostępem do internetu i 10 minut wolnego czasu. Oczywiście komputer musi być dobrze zabezpieczony. Pamiętajmy, że witryny, na które wprowadzamy dane osobowe muszą być szyfrowane za pomocą specjalnego protokołu HTTPS. Zwróćmy na to uwagę, bowiem jeżeli witryna miałaby szyfrowanie HTTP, oznaczałoby to, że informacje mogłyby zostać przechwycone przez hakerów. Wniosek o kredyt przez internet wypełnimy na dedykowanej stronie internetowej, a trzeba do niego najczęściej dołączyć zaświadczenie lub oświadczenie o dochodach. Wystarczający może się okazać także wyciąg z rachunku bankowego, na którym będzie można zweryfikować nasze dochody – wystarczy pobrać je w formacie pdf i przesłać do banku. Jeśli bierzemy kredyt w instytucji, w której mamy rachunek, na który przelewane jest nasze wynagrodzenie, nie będziemy musieli w ogóle przedstawiać zaświadczeń – bank bowiem dokładnie wie, ile zarabiamy. Jeśli wszystkie dokumenty zostaną załączone, weryfikacja informacji może trwać nawet kilka chwil, co umożliwi wypłacenie kredytu online w kilka minut. Podpisanie umowy kredytowej następuje w naszym domu, a umowę kredytów gotówkowych online przywozi kurier. Najwygodniejszą formą potwierdzenia naszej zgody będzie przelew weryfikacyjny z rachunku osobistego kredytobiorcy – jego kwota zostanie następnie zwrócona.

Przejrzenie ofert banków, wypełnienie wniosku w wybranej instytucji oraz weryfikacja w przypadku kredytu przez internet trwa bardzo krótko. Jest to więc najwygodniejsza forma kredytowania.

Dowiedz się więcej: https://nestbank.pl/dla-ciebie-i-rodziny/kredyty/nest-gotowka-na-klik

Przekonaj się, jak znaleźć pracę w Łodzi

0
Przekonaj się, jak znaleźć pracę w Łodzi

Dla wielu z nas znalezienie pracy jest skomplikowanym procesem. Im dłuższy jest czas poszukiwania nowego stanowiska, tym większy staje kompromis, na który kandydat może pójść, by tylko mógł rozpocząć pracę. Często kosztem własnych ambicji czy wynagrodzenia. Czy zatem znalezienie wymarzonej pracy jest możliwe?

Badania wskazują, że długotrwałe i bezskuteczne poszukiwanie pracy sprawia, że w miarę upływu czasu minimalizujemy swoje wymagania dotyczące nowego stanowiska. Musimy pamiętać, że nawet trudna sytuacja nie może nam dawać przyzwolenia na akceptację pracy na niekorzystnych dla nas warunkach. Oczywiście można wyrazić zgodę na miesięczny okres próbny czy krótki bezpłatny staż. Trzeba jednak także umieć odmówić, gdy warunki zatrudnienia oferowane przez pracodawcę są nie do przyjęcia. Należy to jednak zrobić umiejętnie, w myśl zasady, by „nie palić za sobą mostów”. W polecanym artykule poznasz „5 wskazówek jak grzecznie odmówić przyjęcia oferty pracy by zostawić dobre wrażenie”. W trakcie poszukiwania pracy należy być asertywnym mając na uwadze swoją wartość jako pracownika.

Warunki płacowe w branży

Dla każdego, kto szuka pracy, temat płac jest bardzo ważny. Żeby uniknąć poczucia niedowartościowania, dobrze jest wcześniej zasięgnąć informacji na temat zmieniających się warunków wynagradzania w interesującej nas branży i regionie. Naturalnie sytuacją oczywistą jest fakt, że absolwent bez doświadczenia zawodowego musi liczyć się z niższym wynagrodzeniem początkowym. Jednak gdy posiadamy konkretne doświadczenie oraz wysokie kwalifikacje i ubiegamy się o prestiżowe stanowisko to powinniśmy pamiętać, że firma, która ceni pracowników, odpowiednio wynagrodzi ich pracę. Magazyn „Wprost” zamieścił na ten temat przydatny artykuł, z którym można się zapoznać uzupełniając wiedzę w tym zakresie. Pamiętajmy, że zaletą jest pozostawienie po sobie dobrego wrażenia w poprzednim miejscu pracy, a dzięki temu uzyskanie bardzo dobrych referencji od byłych pracodawców.

Znalezienie i utrzymanie pracy często nie jest tak łatwe, jak się wydaje. Z jednej strony odrzucanie wszystkich ofert ze względu na zbyt wysokie wymagania nie ma sensu. Z drugiej zaś przyjęcie pracy dużo poniżej naszych kwalifikacji także nie jest dobrym rozwiązaniem. Każdy chce przecież pracować w miejscu, gdzie czuje się akceptowany i doceniony.

Bardziej korzystna sytuacja

Niezwykle komfortowa sytuacja to taka, kiedy mamy pracę i spokojnie możemy rozpocząć poszukiwania lepszej. Poczucie zawodowego bezpieczeństwa pozwala na uważne przeglądanie ofert pracy i wybór tych, które najbardziej nam odpowiadają. W przeciwnym razie ryzykujemy utratą dochodu, co zagraża spłatą zobowiązań np. z tytułu kredytów i niemożnością utrzymania rodziny. Niestety często zdarza się, że utrata zatrudnienia następuje nieoczekiwanie i musimy jak najszybciej znaleźć nowe. Mimo trudnej sytuacji należy wtedy zachować spokój, by rozsądnie wykorzystać wszelkie dostępne narzędzia ułatwiające szybkie znalezienie nowej pracy.

Wykorzystanie możliwości portali pracy

Oferty pracy w Łodzi można przeglądać w serwisie aplikuj.pl i innych, które są bardzo pomocne, ale wykorzystując tylko takie źródła, okres szukania pracy znacznie się wydłuży. Osoba z działu HR zazwyczaj potrzebuje dwóch tygodni na zaproszenie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne. Zawsze warto maksymalizować swoje szanse i zadbać o to, by interesujące oferty pracy regularnie były wysyłane pocztą e-mail. To pozwala natychmiast reagować. Można również skorzystać z wielu porad zamieszczonych w Internecie i wykorzystać je, by poprawnie skonstruować lub zaktualizować dokumenty aplikacyjne. Pamiętajmy, że znalezieniu wymarzonej pracy sprzyja rozsądek w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja oraz zaangażowanie.

System do rekrutacji – zalety płynące z wdrożenia

0
System do rekrutacji – zalety płynące z wdrożenia

Obecnie coraz więcej prężnie rozwijających się firm zaczyna korzystać z systemów do rekrutacji (działy personalne). Oprócz dużych przedsiębiorstw systemy rekrutacyjne są  chętnie wykorzystywane przez agencję pracy. Pozwalają na efektywną pracę i nie wymagają dużego poświęcenia, już w kilka minut pracownik działu personalnego może dodać nową ofertę pracy i rozesłać ją do potencjalnych klientów, umówić się na spotkanie z kandydatami lub przeszukać bazę kandydatów poszukujących pracy.

Jeszcze kilka lat temu rekrutacja pracowników nie była łatwym zadaniem, wymagała dużego zaangażowania i wiązała się z długimi godzinami pracy. Pracownicy zatrudnieni w dziale zasobów ludzkich musieli samodzielnie komponować i dodawać nowe oferty, sprawdzać zainteresowanie kandydatów i komunikować się z potencjalnymi pracownikami. Obecnie, dzięki nowoczesnym systemom rekrutacyjnym proces pozyskiwania pracowników przebiega sprawniej i efektywniej. Systemy do rekrutacji umożliwiają przygotowanie spersonalizowanych ofert pracy, pozwalają funkcjonalnie nimi zarządzać (łatwa komunikacja, sortowanie, dodawanie i usuwanie danych), a także doskonale sprawdzają się w przypadku wyłaniania talentów.

Korzyści płynące z wdrożenia innowacyjnego systemu do rekrutacji

System do rekrutacji umożliwia każdej firmie stworzenie idealnej marki pracodawcy, pozwala to na lepsze rozpoznanie firmy i zwiększa świadomość potencjalnych interesantów. Osoby otrzymujące ofertę natychmiast wiedzą z jaką firmą mają do czynienia i potrafią odpowiednio ustosunkować się do ogłoszenia.

System do rekrutacji znacząco zmniejsza obciążenia zawodowe pracowników działu zasobów ludzkich. Nie chodzi o zmniejszenie ilości obowiązków, lecz o ich znaczne usprawnienie np. pracownicy nie muszą samodzielnie tworzyć nowych ofert pracy, wystarczy, że skorzystają z licznych funkcji graficznych i z łatwością przygotują oraz personalizują ogłoszenie. Mają dostęp do przeróżnych szablonów graficznych, które umożliwiają łatwiejsze rozpoznanie stanowisk (kierownik, pracownik działu handlowego, pracownik biurowy i inne). Ponadto oferta pracy trafia do grupy ,,najbardziej” zainteresowanych interesantów, może zostać umieszczona w wielu miejscach (integracja z zakładką ,,Kariera’’ poprzez widget lub API – dodanie oferty do strony firmowej, portale ogłoszeniowe, portale pracy, social media) i zawsze buduje pozytywny wizerunek firmy.   

System do rekrutacji znacząco zwiększa efektywność działania całego procesu pozyskiwania nowych pracowników (od utworzenia oferty pracy, aż po zatrudnienie pracownika). Pozwala sprawnie analizować dane o kandydatach, monitorować projekty rekrutacyjne i analizować kluczowe KPI. Ułatwia przygotowywanie bieżących raportów (lejek kandydatów, podsumowania i analizy).  Ponadto automatyczne publikowanie ogłoszeń na stronach www, portalach pracy i social media znacząco usprawnia proces wysyłania ofert pracy.

Korzyści z wdrożenia systemu rekrutacji odczuwają również kierownicy działu personalnego. Osoby zarządzające działem HR otrzymują klarowne raporty aktywności rekruterów, na bieżąco mogą monitorować ich działania, z łatwością dowiadują się na jakim etapie przebiega rekrutacja i otrzymują informacje o spotkaniach. System do rekrutacji to aktualnie niezastąpiona pomoc w zakresie pozyskiwania nowych pracowników, znacząco usprawnia funkcjonowanie wszystkich sfer zarządzania zasobami ludzkimi i w szybkim czasie przynosi zyski. Więcej informacji odnośnie działania systemu rekrutacyjnego można dowiedzieć się na elevatosoftware.

ZOBACZ TEŻ