Czy warto inwestować w marketing internetowy?

0
Czy warto inwestować w marketing internetowy

Marketing internetowy od wielu lat jest najskuteczniejszym i najszybszym sposobem na dotarcie do odpowiednich klientów. Dzięki działaniom online możemy reklamować się zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

E-marketing pozwala skutecznie promować swoją działalność biznesową, budować pozytywny wizerunek marki oraz w korzystny sposób przedstawiać produkty lub usługi, które oferujemy. Narzędzia marketingowe umożliwiają zwiększenie ruchu na stronie, co powoduje większą sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów.

Jakie działania można przeprowadzić w ramach marketingu internetowego?

Każdy przedsiębiorca, który decyduje się na inwestycje w marketing internetowy, może wykorzystać różnego rodzaju działania w sieci. Najpopularniejsze są reklamy w Google Ads oraz na Facebooku, ale także można zatrudnić doświadczonego copywritera, który będzie regularnie pisał nowe artykuły i prowadził bloga firmowego.

Internetowy marketing wykorzystywany jest już od wielu lat i cały czas się rozwija. Za jego pomocą wiele silnych marek wybiło się na arenie międzynarodowej.

W obecnych czasach bardzo dużą popularność zdobywa także video marketing, dzięki któremu możemy promować nasze produkty lub usługi za pomocą wideo albo webinarów. Można w ten sposób omówić dany produkt, korzyści dla klienta oraz podać jego cenę wraz z formularzem do zamówienia online.

Założenie kanału na YouTube jest bezpłatne, a dzięki regularnemu nagrywaniu i dzieleniu się swoją wiedzą, można przyciągnąć wielu zainteresowanych odbiorców, którzy później mogą stać się lojalnymi fanami marki. Wielu z nich będzie dzielić się wideo ze znajomymi, co pomoże wygenerować jeszcze więcej ruchu na stronę www.

Dlaczego warto korzystać i inwestować w marketing internetowy?

Największe zalety marketingu internetowego to dosyć tania forma reklamy oraz ogólnodostępne działania dla wszystkich przedsiębiorców. Nie musimy przerażać się, że trzeba tutaj zainwestować kilkanaście tysięcy złotych, ponieważ można zaczynać od bardzo małych kwot, a niektóre czynności wykonać całkowicie bezpłatnie.

Obecnie również żyjemy w takich czasach, że praktycznie każdy posiada telefon z internetem oraz swój komputer w domu. Zakupy sprzed ekranu monitora stały się bardzo popularne, ponieważ potencjalny nabywca przed dokonaniem płatności może dokładnie zapoznać się z informacjami o produkcie oraz przeczytać opinie byłych klientów, dzięki czemu ma pewność, że dokonuje właściwego wyboru.

W jaki sposób prowadzić skutecznie marketing online?

Z badań wynika, że rynek e-commerce, z roku na rok będzie coraz większy. Dlatego każdy przedsiębiorca, który marzy o zwiększeniu przychodów, powinien zdecydować się na reklamę internetową.

Cały czas również rozwija się marketing online, nowoczesne narzędzia oraz technologie, dzięki czemu jeszcze skuteczniej można sprzedawać oraz analizować to, w jaki sposób klienci trafiają do sklepu internetowego, dlaczego porzucają koszyk zakupowy, ile kupują oraz w jaki sposób płacą. Wiele tych informacji jest bardzo cennych w optymalizacji swojego biznesu.

Zobacz więcej

Sprawdź blog https://lembicz.pl/ – dowiedz się więcej o marketingu internetowym

Jak zaistnieć na Instagramie? Zdobywamy lajki i followers!

0
Jak zaistnieć na Instagramie? Zdobywamy lajki i followers

Instagram jest fotograficznym portalem społecznościowym, który cieszy się dużą popularnością. Co w sumie zrozumiałe wszak dzięki niemu można pokazać swoje życie często z najlepsze strony bądź wykreować swój wizerunek, bo chyba mało kto wierzy, że instaram jest rzeczywistością. . Oczywiście na insta można także zarabiać, jednak kluczem do sukcesu jest tutaj zdobycie jak największej liczby osób obserwujących, czyli followersów. Zatem pojawia się więc pytanie jak tego dokonać?

Publikuj na insta regularnie i często

Cóż zdobycie dużej liczby obserwujących wcale nie jest łatwe. Oczywiście wymaga dużego zaangażowania i poniekąd pracy. Na pewno trzeba pamiętać, aby regularnie publikować treści. Początkowi użytkownicy powinni to robić nawet co dwa czy trzy dni, ale można i częściej. Nie należy też robić dłuższych przerw. Tutaj duże znaczenie ma także to jakie treści publikujecie, a więc muszą być one ciekawe dla potencjalnych odbiorców, stąd też regularnie powinniście sprawdzać, które zdjęcia cieszą się większą popularnością, a które są rzadziej oceniane czy likowane. Nie wystarczy jednak tylko dodać samego zdjęcia, lecz tutaj duże znaczenie mają hasztagi. Często można usłyszeć, że im więcej hasztagów tym lepiej i jest to prawda, bo dzięki nim można dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców, jednak tutaj znowu trzeba pamiętać, że nie wystarczą tylko oznaczenia, ale warto wybierać hasztagi popularne. Opisywać powinny one zdjęcia, lecz także waszą osobę.

Nie tylko po polsku, lecz także po angielsku

Aktualnie wielu osobom nie wystarcza już tylko zdobycie followersów z Polski. Oczywiście warto wcześniej przemyśleć sobie strategię czy szukamy tylko followersów na naszym tzw. rynku czy raczej wychodzimy poza granicę. A więc jeżeli interesuje was duża ilość lajków, ale i obserwujących to warto pomyśleć o oznaczeniach także w języku angielskim, który jest powszechnie znany. Jeżeli opisujecie siebie to poza słowami typu „kobieta”, „blondynka” warto też użyć „blonde girl” Dodatkowo warto określić kierunek, czyli czy chcemy prowadzić intagrama typu life style czy raczej myślimy o konkretnej tematyce i w zależności od tego trzeba dopierać słowa na hasztagach.

Komentuj, odpowiadaj, angażuj się

Nie wystarczy tylko czekanie aż ktoś znajdzie i doceni nasz profil, należy także cały czas działać, gdyż dzięki waszej aktywności można zdobyć nowe polubienia czy like. Jednak wbrew pozorom nie należy uderzać w konta bardzo popularne, bo zapewne taki instargramowicz nie doceni waszego polubienia, bo będzie ono jednym z wielu. Zdecydowanie lepiej lajkować i komentować mniej znane konta i osoby, które tak jak wy dopiero zaczynają przygodę z tym portalem. Bardzo popularny jest też hasztag „follow4follow” bądź „like4like”. Wystarczy także w niego kliknąć by pojawiły się konta, które chcą zdobyć większą popularność czy zasięg i dzięki temu, że sami zaobserwujecie stronę otrzymacie follow back w rewanżu. Warto dodatkowo komentować zdjęcia, ale i odpowiadać na komentarze na waszej stronie. Jeżeli zdobędziecie pełną liczbę obserwująych choćby pierwszą 100 to warto świętować ze swoimi followersami zamieszczając małe podziękowanie i np. fotkę z balonami czy tortem.

Mała inwestycja jest wskazana

Przyda się też mała inwestycja i rozbudowę profilu. Najlepiej więc zainwestować w program, dzięki któremu dowiecie się jaki hasztag ma największą popularność i zasięg . Można skorzystać z algorytmu, który wyszukuje pokrewne hasztagi. W tym przypadku np. Display Purposes. Koszt wynosi około 50 złotych za miesiąc. Dodatkowo można korzystać z geotagów, czyli tzw. wirtualnych pinezek, które przypinacie do miejsc, w których byliście. Tutaj musicie wiedzieć, że dzięki korzystaniu z geotagów niezależnie czy umieścicie jest klasycznie czy na Insta Stories to wasze zasięgi mogą wzrosnąć nawet pięć razy, co rzeczywiście jest imponującym wynikiem.

Dobre zdjęcia to podstawa

Sporo wspomnieliśmy już o tym jak ważne są same hasztagi czy to iż należy się angażować i odpisywać na wiadomości. Ale teraz przejdziemy to czego co zasadniczo można uznać za truizm jednak wielu użytkowników insta o tym zapomina, a więc o jakości zdjęć i ich tematyce. Warto wiedzieć, że niw wystarczy tylko dodać pierwszego lepszego zdjęcia, lecz jako że większość z nas jest wzrokowcami to zdjęcie musi być bardzo atrakcyjne, nawet jeżeli jest to tylko fotka kubka z kawą. Tutaj sam kubek musi być ciekawy i atrakcyjny, ale duże znaczenie ma też zrobienie samego zdjęcia, choćby z rozmazaniem bądź uchwyceniem tła. Dodatkowo można, a nawet trzeba korzystać z wszelkich filtrów.

Windykacja terenowa

0
Windykacja terenowa

Czekanie aż ktoś zapłaci nam zarobione przez nas pieniądze bywa bardzo męczące oraz uciążliwe. Często mamy też dosyć proszenia się o to, żeby klient zapłacił za wykonaną przez nas usługę. Zdarza się, że wystawiamy faktury za swoją pracę, ale tak naprawdę nie posiadamy środków do życia. Podatki musimy oczywiście płacić, ponieważ faktury zostały wystawione i nikogo nie obchodzi to, że pieniądze za pracę nie wpłynęły na nasze konto i mamy problem z ich ściągnięciem.

Jak odzyskać należności?

0
windykacja

Bywa tak często, że mamy dłużnika, który nie spieszy się z oddaniem należności. Może chodzić o pieniądze lub inne dobra materialne. W takim przypadku podejmuje się kroki windykacyjne. Windykacja, jako sposób na odzyskanie swoich należności była znana już w starożytności.

Opakowania dla branży spożywczej – czym muszą się wyróżniać?

0
Opakowania dla branży spożywczej

e-Commerce w naszym kraju rozwija się w zawrotnym tempie. Oprócz branż, które już wcześniej mogły się cieszyć większym zainteresowaniem przy sprzedaży online, obecnie coraz więcej konsumentów decyduje się na zakup towarów, wcześniej nie cieszących się tak wielką popularnością. Dotyczy to zwłaszcza żywności.

Bezpieczeństwo produktów spożywczych, kupowanych za pośrednictwem e-commerce, w dużej mierze wiąże się z zastosowaniem właściwych opakowań. Co powinno je wyróżniać, aby mieć pewność, że zakupy dotrą na miejsce w optymalnej kondycji?

Produkty spożywcze a e-commerce – najważniejsze nurty

Przyzwyczailiśmy się w ostatnich latach do tego, że w Internecie kupuje się przede wszystkim odzież, kosmetyki i elektronikę. W naszym kraju tego typu produkty cieszyły się zawsze największym zainteresowaniem. Wiele w tym temacie zmieniła pandemia koronawirusa. Z jej powodu od marca 2020 roku w różnych krajach europejskich utrzymują się częściowe lub całkowite lockdowny.

Mocno odbiło się to na branży spożywczej w Polsce, a zwłaszcza na gastronomii. Przez większą część roku restauracje i kawiarnie mogły prowadzić działalność wyłącznie na wynos. Zmusiło to przedsiębiorców do zmiany planu biznesowego oraz rozwinięcia usług cateringowy. Coraz więcej firm wprowadziło choćby możliwość zamawiania za pośrednictwem stron internetowych dań z dostawą do domu lub biura.

Równocześnie rozwinęła się druga gałąź sprzedaży żywności online. Ze względu na izolację społeczną spora grupa sklepów wprowadziła możliwość robienia zakupów przez Internet z dostawą pod drzwi lub do wybranego coolomatu. Czym są coolomaty? To urządzenia zbliżone do paczkomatów, wyposażone jednak w system chłodzący, do utrzymywania odpowiednich warunków do przechowywania świeżej lub mrożonej żywności.

W obu przypadkach zmiana modelu biznesowego wymusiła użycie odpowiednich opakowań, które mogłyby sprostać nowym wyzwaniom transportowym.

Jakie powinny być opakowania dla żywności?

Opakowania, tworzone z myślą o produktach spożywczych, muszą spełniać kilka kluczowych kwestii. Przede wszystkim mają zapewniać pełne bezpieczeństwo żywności. Chronią przed przenikaniem do wnętrza zanieczyszczeń i drobnoustrojów oraz pozwalają na utrzymanie odpowiednich warunków dla konkretnych typów żywności. Produkty suszone powinny być choćby izolowane przed wilgocią, a mrożone mają być przechowywane w stałej, niskiej temperatury.

Wykorzystywane w branży spożywczej opakowania, które mają bezpośredni kontakt z żywnością, muszą być w pełni sprawdzone i wolne od jakichkolwiek zanieczyszczeń. Tego typu bezpieczne produkty oferuje choćby sklep e-Hurtownia-Opakowan.pl. Artykuły spożywcze nie powinny mieć kontaktu z opakowaniami z niepewnych źródeł. Może to bowiem grozić poważnymi konsekwencjami zdrowotnymi dla konsumentów.

Drugą rolą opakowań na żywność jest skuteczne przekazywanie informacji. Na pudełkach lub foliach nadrukowuje się wszystkie niezbędne dane na temat producenta, przetwórcy lub restauracji, która przygotowała danie. Zakres danych, które muszą pojawić się na opakowaniu żywności gotowej regulują restrykcyjne przepisy prawa.

W końcu personalizacja opakowań i nadruk elementów identyfikacji wizualnej firmy to sposób na budowanie rozpoznawalności marki oraz świetna reklama dobrej klasy produktu.

Bezpieczne i estetyczne pakowanie żywności

Opakowania na żywność muszą łączyć najwyższe standardy bezpieczeństwa z obowiązkiem informacyjnym i marketingiem. Powinny też świetnie się prezentować. W końcu większość populacji na świecie stanowią wzrokowcy. A przecież tym, co widzi się jako pierwsze po odebraniu zamówienia spożywczego od kuriera jest właśnie dobrze zaprojektowane opakowanie.

Kiedy warto pomyśleć o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej?

0
Kiedy warto pomyśleć o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej

Osoby fizyczne znajdujące się w gorszej sytuacji finansowej mogą obecnie skorzystać z upadłości konsumenckiej, aby dzięki niej pozbyć się ciążącego zadłużenia. Kiedy warto zdecydować się na złożenie wniosku o bankructwo? Jakie są jego konsekwencje?

Coraz większe długi – co zrobić?

Pożyczki, kredyty, rachunki, abonamenty – każdego miesiąca wielu z nas musi spłacać spore zobowiązania. Niestety, nawet niewielkie tarapaty finansowe mogą zachwiać stabilnością finansową domowego budżetu. Brak spłaty zadłużeń może nieść ze sobą poważne konsekwencje, które mogą ciągnąć się za dłużnikiem latami.

Gdy długi są coraz większe, a problemy z ich spłatą zdarzają się coraz częściej, warto jak najszybciej poszukać sposobów, by poprawić swoją sytuację. Po pierwsze warto rozpocząć oszczędzanie, czyli ograniczyć swoje dotychczasowe wydatki. Warto też poszukać dodatkowych źródeł zarobku.

Niestety, zdarza się, że obecna sytuacja dłużnika jest na tyle poważna, że nawet maksymalne obniżenie kosztów życia oraz znalezienie pracy na drugim etacie nie pomaga. Gdy problemy z długami narastają, można rozważyć skorzystanie z upadłości konsumenckiej.

Czym jest upadłość konsumencka?

Bankructwo, inaczej upadłość konsumencka pozwala na całkowite umorzenie albo zredukowanie długów, zawarcie ugody z wierzycielami, a także zatrzymanie działań windykacyjnych i egzekucyjnych prowadzonych przez komornika.

Instytucja upadłości konsumenckiej jest dość nowa na polskim gruncie prawnym. Właśnie dlatego wiele osób poszukuje wtedy pomocy w organizacjach i kancelariach prawnych zajmujących się sprawami upadłościowymi.

Jakie są warunki ogłoszenia upadłości konsumenckiej?

Żeby doszło do ogłoszenia upadłości konsumenckiej, konieczne jest spełnienie odpowiednich wymogów. Dłużnik musi być:

  • osobą fizyczną i nie prowadzić działalności gospodarczej
  • trwale niewypłacalny – nie może spłacić wymagalnych zobowiązań, a jego sytuacja jest trwała, a nie przejściowa

Warto przy tym zaznaczyć, że aktualnie upadłość konsumencka może być ogłoszona również w stosunku do tych osób, które doprowadziły do gorszej sytuacji finansowej samodzielnie, na przykład przez nieprzemyślane zakupy. W takiej sytuacji zmieniają się warunki spłaty zobowiązań – czas spłaty długów jest wydłużony.

Jak rozpocząć procedurę upadłości konsumenckiej?

Aby ogłosić bankructwo, osoba prywatna musi wnieść do sądu odpowiedni wniosek. W sieci można znaleźć dokładne informacje dotyczące jego wypełnienia. Także konieczne jest wniesienie niewielkiej opłaty na poziomie 30,00 złotych.

Wniosek można przygotować samodzielnie lub można skorzystać z pomocy kancelarii prawnych zajmujących się upadłościami albo udać się do organizacji pomagających osobom zadłużonym.

Upadłość konsumencka może oznaczać utratę domu lub mieszkania

Na skutek wniesienia wniosku o upadłość konsumencką dochodzi do powołania syndyka, który zarządza majątkiem osoby zadłużonej. Z tego majątku spłaca się zobowiązania. Wobec tego dłużnik, który ma znaczne zobowiązania, może wtedy narazić się na utratę domu albo mieszkania, które są jego własnością. W zamian może on otrzymać równowartość kosztów wynajmu mieszkania na 12 lub 24 miesiące.

Syndyk nie zajmuje całego mienia dłużnika – pozostawia jego rzeczy prywatne, sprzęty potrzebne do codziennego funkcjonowania.

Podsumowanie

Upadłość konsumencka jest obecnie coraz popularniejsza i decyduje się na nią wiele osób, które chciałyby zacząć żyć bez długów. Procedura nie jest skomplikowana, lecz należy pamiętać, że nie oznacza ona automatycznego umorzenia zadłużenia. Jest to możliwe jedynie w przypadku osób, które znalazły się w bardzo złej sytuacji finansowej i nie mogą regulować swoich zobowiązań. W pozostałych przypadkach sąd przygotowuje program spłaty zobowiązań, który trwa do 3 lat.

Jak zrezygnować z polisolokaty i nie stracić pieniędzy?

0
Jak zrezygnować z polisolokaty

Osoby chcące w bezpieczny sposób gromadzić i pomnażać swoje oszczędności, często szukają produktów finansowych, które w tym pomogą. Oferują je nie tylko banki, ale także towarzystwa ubezpieczeniowe, na przykład Vienna Life znana również jako Skandia. Popularnością cieszyły się jej polisolokaty, reklamowane jako bezpieczne i pewne źródło zysku. Wbrew zapewnieniom nie okazały się tak korzystne, a rezygnacja stała się problematyczna i kosztowna.

1. Jak zrezygnować z polisolokaty?
2. Opłata likwidacyjna przy zerwaniu umowy z Vienna Life
3. Skandia rezygnacja bez utraty pieniędzy

Przy zawieraniu umów na polisolokaty klienci bardzo często nie byli w stanie samodzielnie ocenić, czy są one dla nich korzystne. Tekst był długi i pełen prawno-finansowych pojęć, a obietnice przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych wzbudzały zaufanie. Kiedy okazało się, że inwestycje nie przynoszą oczekiwanych zysków, duża grupa osób zaczęła zastanawiać się, jak zrezygnować z polisolokaty.

1. Jak zrezygnować z polisolokaty?

Brak gwarancji zysku, a nawet zwrotu wpłaconego kapitału, to najczęstszy powód skłaniający klientów do rozwiązania polisolokaty. Dla firmy Skandia Vienna Life rezygnacja klienta oznacza konieczność wypłaty pieniędzy, ale jednocześnie firma pobiera opłatę likwidacyjną. Zerwanie umowy ze Skandia wymaga złożenia odpowiedniego wniosku, którego wzór jest dostępny na stronie firmy. Najlepiej wysłać go pocztą i zachować potwierdzenie nadania.

2. Opłata likwidacyjna przy zerwaniu umowy z Vienna Life

Istnienie tzw. opłaty likwidacyjnej to najbardziej kontrowersyjny element umowy dotyczącej polisolokaty. Pobierana jest w momencie przedterminowego rozwiązania umowy i może wiązać się ze startą dużej części zgromadzonych oszczędności. Co więcej, nie wynika wprost z konieczności pokrycia kosztów rozwiązania umowy, ale pokrywa wstępne koszty jej zawarcia. Wszystko to sprawiło, że opłata likwidacyjna została uznana przez Rzecznika Finansowego za naruszenie zbiorowego interesu konsumentów.

3. Skandia rezygnacja bez utraty pieniędzy

Stanowisko Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat opłat likwidacyjnych spowodowało, że musiały zostać obniżone. Jednocześnie klienci mają możliwość odzyskania całej utraconej kwoty na drodze sądowej. W przypadku Vienna Life rezygnacja mogła nastąpić nawet kilka lat wcześnie, a i tak wciąż możliwe jest dochodzenie swoich praw. Pomogą w tym profesjonaliści, którzy mają doświadczenie w dochodzeniu tego rodzaju roszczeń. Kancelaria prawna pomoże udowodnić przed sądem, że zawarta umowa zawierała niekorzystne zapisy.

Co to jest sklep internetowy, z czego składają się sklepy internetowe?

0
sklep internetowy

Wiele stacjonarnych biznesów przenosi się dziś do sieci, a jak działają takie sklepy internetowe i z czego muszą się składać? Przedstawiamy najważniejsze informacje dla przedsiębiorców, którzy myślą o własnym e-sklepie.

3 powody dlaczego warto uczyć się angielskiego online

0
nauka angielskiego

Poniżej znajdzienie 3 najważniejsze powody, dla których nauka angielskiego w sieci to świetny sposób na naukę języka angielskiego

Okay, okay. Spieszyło mi się… wiesz. Wstałem trochę później niż zwykle. Ominęło mnie śniadanie. Pomiędzy spotkaniami. Więc zatrzymałem się w lokalnym McDonaldzie na wczesny lunch. Sałatka boczna z niskotłuszczowym balsamicznym sosem winegretowym i filiżanka kawy by wystarczyły.

Wtedy zdałem sobie sprawę, że wyjazd do McDonald’s jest jak nauka angielskiego w sieci. Wiem. Wiem. Myślisz tak tylko dlatego, że jestem prezesem E-angielski.com, dużej internetowej firmy zajmującej się nauką angielskiego, którą zawsze staram się promować. To nie to. Robię inne rzeczy. Mam żonę i wspaniałego synka, i złotą rybkę. Strzelam do koszy i chodzę na plażę. Ale tak naprawdę, jedzenie w McDonald’s i nauka angielskiego w sieci to te same 3-C’s.

Pewnie się zastanawiasz. Tylko co to są 3-C’s? Cóż, pozwól mi powiedzieć. Mam kilka minut do następnego spotkania. 3-C to… wygoda, wybór i koszt. Jestem całkiem pewien, że spodoba ci się różnica między nauką angielskiego online a McDonaldsem!

Wygoda. To czego chcesz, to to co dostaniesz!

Możesz uczyć się angielskiego w domu w zaciszu własnego domu lub biura Nie ma potrzeby przebierania się (lub ubierania się w tym celu), podróżowania gdzieś, znajdowania pieniędzy na parking lub przejazd i przyjazdu w określonym czasie. Nasze zajęcia mogą być zaplanowane wokół Twojej podróży lub serii zajęć. Nasz elastyczny harmonogram sprawi, że nauka angielskiego realizowana będzie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a zajęcia będą organizowane z 24-godzinnym wyprzedzeniem. To takie proste. Dzięki Skype’owi lub WebExowi i interaktywnej tablicy dla twojego instruktora i ciebie do robienia notatek i pisania, zobaczysz, że natychmiastowe opinie i wyniki są tym, czego szukałeś. Otrzymasz 100% indywidualizacji z każdą angielską wymową, słownictwem i dla każdego celu konwersacji. Wszystko to pomoże Ci zmaksymalizować Twój potencjał uczenia się. Pamiętaj, że to jest Twoje miejsce!

Wybory. Mamy to wszystko dla ciebie!

Możesz wybrać angażujący program nauczania języka angielskiego, który obejmuje praktykę rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie do testu (IELTS, TOEFL, TOEIC, ESOL), Business English i Conversational English. Tworzymy spersonalizowane programy języka angielskiego dla osób indywidualnych i ich potrzeb w oparciu o zainteresowania uczniów, prośby i obszary, które wymagają poprawy. Te kombinacje lekcji, materiałów, dyskusji i zajęć okazały się skuteczne dla studentów i firm na całym świecie. Na przykład, na naszych zajęciach biznesowych, będziesz odgrywał rolę w spotkaniach biznesowych, rozmowach telefonicznych i innych interakcjach, a także rozmawiał o biznesie w studiach przypadków, dyskusjach i debatach. Możesz poruszać się w swoim własnym tempie i obszarach docelowych, w których chcesz pomóc. Nasi utalentowani, przeszkoleni i doświadczeni nauczyciele pomagają wymusić prawidłową wymowę i właściwe użycie słów w kontekście. Wszyscy oni mówią po angielsku jako pierwsi. Stosowana jest bezpośrednia metoda nauczania, dzięki czemu studenci są odpowiedzialni za własną naukę i mówią po angielsku przez 80% czasu. Pamiętaj, że nic nie może tego zrobić tak, jak nauka języka angielskiego online.

Koszt. Więcej niż się spodziewasz!

Założę się, że zgodzisz się, że dostaniesz o wiele więcej niż myślałeś za rozsądną cenę. Nasze ceny zawierają Oral English Assessment, Private Coaching of General English, Exam Preparation oraz Business English (indywidualny lub firmowy). Opłaty wahają się od jednej godziny próbnej lekcji języka angielskiego do 7 lub 15 sesji/godzinę w cenie około $31-$39CAD w zależności od rodzaju instrukcji. Za sposób na szybką poprawę znajomości języka angielskiego i inne korzyści – takie jak możliwość nagrywania zajęć do późniejszego przeglądu i posiadanie kredytów na zajęcia nigdy nie wygasają, a wszystko to ze 100% gwarancją, jeśli nie jesteś zadowolony – nie masz praktycznie nic do stracenia. Na co czekasz? Więc chodź, i ucz się angielskiego przez rozmowę. Pamiętaj, z czego jesteśmy stworzeni.

Więc proszę bardzo, 3-C’s. Patrzyłem na mój zegarek. Mam zapas kawy, który pomoże mi się obudzić. W końcu to był początek kolejnego długiego dnia i kocham go!

Okazje sprzedażowe w Poznaniu

0
Okazje sprzedażowe w Poznaniu

Poznań staje się coraz większym pretendentem dla ludzi chcących zmienić coś w swoim życiu. Najmniejsze bezrobocie w Polsce oraz zagraniczne inwestycje w regionie to tylko niektóre ze składowych tego wyjątkowego miasta. Ponadto Poznań posiada największy uniwersytet w kraju. Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu jest powodem do przyjazdu ponad pięćdziesięciu tysięcy studentów, na wysoko ocenianych piętnastu wydziałach.

ZOBACZ TEŻ