Prowadząc działalność gospodarczą, każdy właściciel poszukuje sposobów na rozwój swojej firmy na przykład poprzez zwiększenie sprzedaży. Oczywiście zwiększenie sprzedaży nie zawsze idzie w parze ze wzrostem wynagrodzenia – ale czasami jest to konieczność, która została na nas wymuszona przez różne czynniki. Jednak zawsze należy pamiętać aby zapewnić chociażby minimalny zysk, niż dołożyć do prowadzonej działalności aby pokryć straty.

Poniżej przedstawiam szybkie i łatwe metody na zwiększenie sprzedaży, które sprawią, że nasz biznes może naprawdę rozwinąć skrzydła i przynieść am znacznie większe dochody.

Oferuj droższe wersje

Wprowadzenie do oferty znacznie droższych wersji danego produktu nie tylko rozszerzy znacznie grupę klientów poszukujących wyższej jakości, ale także i zwiększy sprzedaż tańszego produktu jako wyboru bardziej atrakcyjnej oferty cenowo. Dodatkowo same produkty które posiadamy w podstawowej ofercie możemy wzbogacić o dodatki, które sprawią, że produkty będą znacznie droższe a tym samym nasz przychód wzrośnie.

Proponuj dodatkową sprzedaż

Kolejna z ciekawych łatwych metod na zwiększenie sprzedaży poprzez zaproponowanie w końcowym etapie sprzedaży dodatkowego produktu w atrakcyjnej cenie (np. podczas płacenia za produkt). Część klientów zdecyduje się na zakup, zwłaszcza jeżeli do wyboru będzie kilka różnych produktów.

Wprowadź kupony z datą ważności

Wprowadzenie kuponów, które mają określoną datę ważności, bądź też są ważne w dane dni tygodnia zapewnia nam znaczne zwiększenie odwiedzających klientów. Co ciekawe, najwięcej klientów możemy się spodziewać kiedy data ważności kuponów dobiega końca.

Zmniejsz wartość postrzeganej ceny

Niezwykle prosty zabieg, który może znacznie zwiększyć sprzedaż produktu, który dużo gorzej sprzedaje się niż jego droższy odpowiednik – wystarczy wyeksponować obok siebie produkty o dwóch różnych cenach, ale zawierające podobne właściwości – najlepiej z porównaniem parametrów, a klienci wybiorą bardziej rozsądną opcję.

Proponuj zestawy

Tworzenie zestawów produktów z tej samej kategorii lub jako uzupełnienie podstawowego produktu bardzo często zachęca klient do decydowania się na dany produkt, ponieważ cena wydaje nam się znacznie bardziej atrakcyjna, a tak naprawdę cena pojedynczego przedmiotu została niewiele zmieniona przez co nasza ogólna wartość sprzedaży jest dużo większa.

Zamiast jednorazowej usługi wprowadź abonament

Wprowadzenie abonamentu na usługi to jedne z ciekawszych rozwiązań zwłaszcza jeżeli pewna grupa klientów częściej korzysta z naszych usług. Wprowadzenie abonamentu wiąże się z niższą ceną za samą usługę, ale zamiast pojedynczej usługi będziemy posiadali stały dochód który czasami jest gwarantem opłacenia niezbędnych opłat i wykazanie dochodu. Ponadto klient korzystający z abonamentu nie zawsze w danym miesiącu wykorzysta pełen zakres usług co

Powyższe sposoby na szybkie i łatwe zwiększenie sprzedaży to znakomity przykład, że kreatywność w prowadzeniu biznesu jest tak naprawdę niezbędna, ponieważ nie tylko pozwala nam na zwiększanie naszych dochodów, ale przede wszystkim pozwala na rozwój naszej firmy dostarczając klientom to, czego potrzebują.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here