W firmie, w której ważny jest kontakt z klientem, wizerunek buduje się nie tylko przez profesjonalizm. Ważny jest także odpowiedni efekt wizualny, dlatego jeżdżąc do klienta, należy postawić na samochód, który zrobi dobre wrażenie.
Marka ma znaczenie
Są modele, które tworzą prestiż i uznanie. Są też postrzegane jako mniej zawodne i rzeczywiście sprawdzają się w każdych warunkach i na lata. Jednym z takich samochodów jest BMW X5. Wyróżnia się niemiecką precyzją. Najważniejszą zaletą jest wydajny silnik, który jest znakiem rozpoznawczym wszystkich modeli BMW. Ciekawym rozwiązaniem jest wprowadzenie w BMW systemu monitorującego poziom zużycia części i płynów eksploatacyjnych. Dzięki temu odpowiednio wcześnie można zaplanować naprawy i wymianę płynów. To zwiększa bezpieczeństwo w czasie jazdy. Jeśli o auto się dba, na czas wymienia się zużywające się części, może służyć przez lata, dlatego jest to dobre rozwiązanie, gdy myśli się o leasingu. W tym przypadku, po zakończeniu umowy leasingowej bez większych obaw samochód można wykupić i dalej użytkować. BMW to niezawodność.
Dobra marka to prestiż
Umowa leasingowa często uwzględnia obowiązkowe przeglądy w autoryzowanych serwisach i zakup nowych części, prestiż i niezawodność w porównaniu z innymi markami oczywiście niesie ze sobą koszty, ale wybierając leasing, który jest najbardziej opłacalną inwestycją, nie odczuwa się tych skutków tak, jak przy standardowym zakupie. Korzystanie z autoryzowanych punktów i właściwych części sprawia, że auto będzie niezawodne i będzie służyło przez lata. Jest to szczególnie ważne, gdy auto wykorzystywane jest do codziennej pracy i nie można pozwolić sobie na częste usterki. W ten sposób dba się również o bezpieczeństwo, a to jest bezcenne.
Wygląd też jest ważny
Mimo, że nie kupuje się samochodu ze względu na jego wygląd, to w przypadku BMW jest on dodatkową zaletą. Niezależnie od wybranego modelu, każdy z nich charakteryzuje się drapieżnym i eleganckim wyglądem. Auto doskonale prezentuje się na zewnątrz, ale również w środku, dzięki skórzanym wykończeniom czy dodatkom (np. oświetlenie). Wygląd i wyposażenie uzależnione jest od indywidualnych preferencji, od modelu oraz rocznika, jednak im większy budżet, tym BMW prezentuje się lepiej, dlatego wybierając model, warto sprawdzić, jakie jest jego wyposażenie podstawowe i na jakie dodatki można sobie pozwolić.
Decydując się na wybór samochodu, warto wziąć pod uwagę nie tylko jego możliwości czy przydatność w firmie. Warto, aby auto służbowe reprezentowało też firmę, dlatego marka powinna być uznana i szanowana przez wszystkich. Nie jest to łatwe, ale BMW z pewnością do takich się zalicza. Ma to znaczenie, zwłaszcza jeśli firma działa w oparciu o bezpośredni kontakt z klientem.