Prowadząc własny biznes, zawsze mamy ogromne możliwości rozwoju i można nawet śmiało powiedzieć, że nie ma złych pomysłów na prowadzenie własnej firmy, jest tylko i wyłącznie kiepska realizacja swoich planów. W większości przypadków młode firmy upadają przez szukanie oszczędności wszędzie gdzie tylko się da, traktując inwestycję przyszłościową, jako wydatek konieczny, a nie jako rozwój własnej działalności, który przyniesie nam o wiele większą liczbę klientów. Więc nie interesuje ich reklama zewnętrzna, na którą muszą wydać pieniądze, tylko większość rzeczy chcą wykonać samodzielnie, co finalnie bez odpowiednich umiejętności, nie wychodzi najlepiej.

 

Inwestycja w reklamę zewnętrzną. Tak czy nie.

Prowadzenie kampanii reklamowej może pozornie wydawać się proste, jednak z pewnością takie nie jest i wystarczy raz spróbować swoich sił w organizacji takiego przedsięwzięcia, żeby szybko się o tym przekonać. W końcu nie powstałoby tak dużo firm zewnętrznych, oferujących nam usług marketingowych, gdyby każdy przedsiębiorca mógł sobie poradzić z takimi działaniami. Odpowiedzmy sobie więc na pytanie, czy zatrudnienie pracowników zajmujących się reklamą zewnętrzną, będzie dla nas opłacalne i kiedy powinniśmy poważnie zacząć rozważać taką opcję.

Po pierwsze, czym jest reklama zewnętrzna i komu może ona się przydać? Jest to praktycznie podstawa, jeśli prowadzimy sklep z placówką stacjonarną, salon urody, tatuażu, gabinet lekarski i wszystkie inne firmy, które posiadają biuro. Reklama zewnętrzna to nic innego jak szyldy, banery, neony, potykacze i wiele innych produktów, które mają jasno mówić klientom, jaka w danym miejscu znajduje się działalność, co może zostać im w danym miejscu zaoferowane oraz warto w takim miejscu przedstawić chociażby ułamek swoich cen, by klient wiedział mniej więcej na co powinien być przygotowany i czemu to właśnie my jesteśmy lepsi od konkurencji. Do reklamy zewnętrznej można dołączyć również plakaty i ulotki, więc doskonale sprawdzą się one również, w przypadku sklepów internetowych.


Samodzielne przygotowanie takich materiałów może być niemal niemożliwe dla zwykłego przedsiębiorcy, który nie posiada żadnego doświadczenia w fotografii, obróbce zdjęć, a tym bardziej projektowaniu grafiki. Dużo lepszym pomysłem będzie znalezienie firmy, która kompleksowo zajmie się naszą reklamą zewnętrzną, czyli zaprojektuje od podstaw projekt, odda go do akceptacji i finalnie do druku, lub do firmy zajmującej się dalszą obróbką.

Dlaczego reklama zewnętrzna jest opłacalna dla wszystkich? Ponieważ ludzie mogą trafić na nią dosłownie wszędzie i finalnie zainteresować się tematem. Przykładowo zobaczą plakat z promocją w naszym sklepie internetowym na przystanku i wracając do domu, szybko sprawdzą naszą ofertę, a teraz wyobraźmy sobie, jak dużo osób w ciągu dnia znajduje się na tym przystanku i nudząc się w oczekiwaniu na autobus lub tramwaj, szukając elementu na którym mogą zawiesić oko. W większych miastach możemy liczyć takich potencjalnych klientów nawet w dziesiątkach tysięcy. Jak widać reklama zewnętrza jest niesamowicie opłacalna dla każdego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here