Wydarzenia biznesowe to niezwykle złożone zagadnienie, które spędza sen z powiek niejednemu menedżerowi i organizatorowi. Wymagają one nie tylko bardzo dokładnego przygotowania każdego szczegółu, ale przede wszystkim doskonałego pomysłu. Musi być zaskakujący i nowatorski, ważne też aby wyróżniał się na tle eventów konkurencyjnych firm. Nie jest to łatwe – na całym świecie różnego rodzaju firmy eventowe i tęgie głowy wymyślają niesamowite sposoby na prezentację nowego produktu czy organizację konferencji i szkoleń. Nic dziwnego, że w Polsce coraz więcej osób chce tworzyć wydarzenia na miarę tych międzynarodowych.

Każde niezwykłe wydarzenie biznesowe wymaga odpowiedniej oprawy. Niektóre odbywają się w wielkich halach targowych, które umożliwiają zaprezentowanie wielkich lub wielu obiektów w jednym miejscu. Inne dzieją się w specjalnych salach należących do samych firm – pozwalają one na pełną kontrolę nad zarządzaną przestrzenią. Są też takie wydarzenia, które wymagają oprawy nietypowej i zaskakującej. Na ich potrzeby tworzone są sceny na świeżym powietrzu lub przeróżnego rodzaju halach. Część organizatorów decyduje się też na skorzystanie z oferty hoteli posiadających profesjonalne sale konferencyjne. Do takich obiektów należy Hotel w Zakopanem Nosalowy Dwór, który specjalnie dla biznesu przygotował najwyższej jakości wnętrza przystosowane do organizacji mniejszych i większych wydarzeń.

Nowocześnie i zaskakująco

Warto przyjrzeć się niektórym z najbardziej nietypowych wydarzeń ze świata, aby zrozumieć jaką fantazją potrafią wykazać się pomysłodawcy i organizatorzy. Pierwsza prezentacja nowoczesnych samochodów firmy Tesla została zorganizowana w hali fabrycznej, która jednocześnie była miejscem stworzenia prezentowanych pojazdów. Ogromna hala pozwoliła zgromadzić tysiące najważniejszych ludzi ze świata showbiznesu i nie tylko, a na jeden wieczór fabryka zamieniła się w nowoczesną salę nie tylko prezentującą pojazdy ale też stanowiącą miejsce luksusowej imprezy. Marki samochodowe zazwyczaj wybierają na prezentację swoich nowych pojazdów przestrzenie targowe, jednak Tesla zdecydowała się pokazać swoje auto w miejscu jego stworzenia, tuż obok budujących je maszyn i biurek pracowników.

Ekskluzywnie i pomysłowo

Inną marką, która nieraz zdecydowała się na śmiałe posunięcie w kwestii organizacji eventów, jest Chanel. Za czasów prowadzenia firmy przez Karla Lagerfelda, pokazy tego kultowego domu mody stylizowane były m.in. na wizytę na lotnisku, w sklepie spożywczym, czy też kinie. Jednym z najbardziej nietypowych pokazów był ten, podczas którego modelki wychodziły na wybieg z gigantycznej, sięgającej sufitu rzeźby w kształcie garsonki Chanel. Świat mody wciąż stara się nas zaskakiwać – zarówno samymi kolekcjami, jak i sposobami ich prezentacji. Nie tylko Chanel stara się za każdym razem zaskoczyć swoich widzów. Na ostatnim paryskim tygodniu mody, pokaz Diora odbył się w specjalnie na tę okazję zbudowanym obiekcie, który został od razu pokryty graffiti i plakatami. W ten sposób pomysłodawcy chcieli pokazać, jak rewolucyjna może być dom mody o korzeniach w dość klasycznej modzie damskiej.

Oryginalnie i ekscytująco

Warto również zwrócić uwagę, że coraz więcej firm decyduje się na nietypowy sposób integracji pracowników. Do niedawna najpopularniejszym sposobem na to był wspólny wyjazd na narty lub wieczorne wyjście na kolację. Z czasem takie wydarzenia stały się obiektem żartów a nawet kpin, ponieważ zabawy takie często okazywały się zakrapiane alkoholem i wcale nie dodawały firmie prestiżu w oczach obsługi lokalu. Obecnie coraz częściej tego typu wydarzenia są organizowane w zupełnie inny sposób. Niektóre firmy decydują się na wysłanie pracowników na tzw. szkoły przetrwania, czy też wspólny udział drużynowy w zawodach sportowych. Dla niektórych jest to zaskakujący i kosztowny wybór, jednak okazuje się, że takie wspólne wyjazdy i aktywności pozwalają o wiele lepiej nawiązać kontakt między współpracownikami, a na dodatek budują prestiż firmy w oczach osób postronnych.

Konferencje w górach

Wszystkich tych, którzy chcieliby spróbować swoich sił w organizacji oryginalnych eventów, zachęcamy do zapoznania się z możliwościami sal konferencyjnych Hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem. Przede wszystkim pozwalają one na pomieszczenie we wnętrzach ponad 1800 osób, dzięki czemu można zorganizować tam nawet największe wydarzenia biznesowe. Odbywają się tutaj pokazy mody, prezentacje aut, a także eventy z branż medycznych, finansowych czy ubezpieczeniowych. To świetny pomysł na zaprezentowanie swojej marki w nietypowym otoczeniu łączącym luksus wnętrz Nosalowego Dworu z pięknem polskich Tatr.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here