Reklamy AdWords są drogie i nikt w nie nie klika. A jeśli już to klika konkurencja, po to by wyczerpać nasz reklamowy budżet. To chyba najczęściej spotykane mity na temat linków sponsorowanych. I mimo, że na ten temat napisano już naprawdę wiele, nadal są tacy, którzy uważają, że reklamy AdWords nie działają.

A jak jest w rzeczywistości? Obecnie kampanie AdWords to jedna z najskuteczniejszych metod docierania do klientów. Dlaczego? Oto kilka faktów.

Zasięg

Reklamy AdWords wyświetlają się w wyszukiwarce Google po wpisaniu określonego słowa kluczowego. Google to obecnie najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie. Tylko w Polsce korzysta z niej ponad 90% internautów. Dzięki reklamie w Google masz wiec szansę dotrzeć do ogromnej rzeszy swoich potencjalnych klientów. Co poza zasięgiem mogą zaoferować Ci kampanie AdWords?

Nienachalny charakter

Ogromna ilość reklam w internecie, wyskakujące okna i butony, które trudno zamknąć sprawiają, że mamy serdecznie dość tych „irytujących” komunikatów marketingowych. Z AdWords jest inaczej. Tutaj reklama pojawia się dopiero wtedy gdy klient zechce ją zobaczyć. Dosłownie! Dopiero po wpisaniu określonego hasła, którym może być jakiś produkt lub usługa pojawi się reklama firm, które taki produkt lub usługę oferują. Jest to więc reklama zgodna całkowicie z oczekiwaniami klienta, pojawia się dokładnie w momencie gdy klient jej potrzebuje. Jej pojawienie się w wynikach Google jest tak naturalne, że dla wielu osób reklamy AdWords nie są wcale reklamami.

Elastyczność

AdWords to idealne narzędzie dla każdego. Brzmi jak utarty frazes? Być może. Ale tak naprawdę jest. AdWords to idealne narzędzie dla małych, lokalnych firm oraz dużych korporacji. Pierwszym pozwoli dotrzeć do ściśle określonej grupy, kierując reklamy lokalnie. Drugim z kolei da możliwość dotarcia do różnych grup, w kraju i za granicą. Kampanie Adwords to idealne narzędzie dla biznesów sezonowych – kampanię można uruchomić i zatrzymać w dowolnym momencie.
Duża elastyczność budżetu reklamowego sprawia, że nawet bardzo małe firmy, o mocno ograniczonych budżetach reklamowych mają szansę na to by wyjść ze swoją ofertą globalnie.

Mierzalność

To jedna z największych zalet kampanii AdWords. To, że możesz dokładnie zmierzyć i przeanalizować czy i w jaki sposób wydane na kampanie pieniądze przełożyły się na zysk dla firmy.

Jeśli wszystkie powyższe punkty nadal nie przekonały Cię do tego, że AdWords to skuteczne narzędzie, w które warto inwestować zapraszamy do kontaktu z naszą firmą. Na kampaniach AdWords zjedliśmy przysłowiowe zęby. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wątpliwości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here